środa, 25 czerwca 2014

Bomba lotnicza w Gołonogu

Dzisiaj rano około godziny 10:00 rano dostałem od "Kogoś" ;-) krótkiego sms-a:  "na osiedlu znaleziono bombę lotniczą". Nie powiem trochę mnie zmroziło.
Ale trzymajmy się faktów. Na osiedlu w Gołonogu przy pomniku tzw. gwieździe ( Al. Piłsudskiego) znaleziono prawdopodobnie bombę lotniczą. Natrafiono na nią przypadkiem podczas prac ziemnych wykonywanych na osiedlu. Teren został zabezpieczony przez Policję i zaczęło się oczekiwanie na przybycie jednostki saperów. Istniało duże prawdopodobieństwo ewakuacji osiedla do czego na szczęście nie doszło. Saperzy którzy po około 3 godzinach dotarli na miejsce zabezpieczyli niewypał i wywieźli go z terenu osiedla.
 Mam nadzieję, że była to tylko jedyna bomba bo lubię miejsce w którym się wychowałem i mieszka  moja rodzina, przyjaciele i znajomi :-)

Wrzucam kilka zdjęć wykonanych przez Przyjaciela. Pod zdjęciami umieściłem też link do artykułu jaki ukazał się na stronie TVN 24 dot. tego wydarzenia.






http://kontakt24.tvn24.pl/temat,niewybuch-5-metrow-od-bloku-to-prawdopodobnie-bomba-lotnicza,126792,html?categoryId=496



5 komentarzy:

  1. Kilka lat temu w rejonie skrzyżowania ul. Augustynika i Wojska Polskiego Też znaleziono bombową niespodziankę. Pracownicy gazowni wykopali pocisk moździerzowy z czasów II wojny, który też skończył na poligonie w Gliwicach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było, faktycznie - przypominam sobie. Ciekawe ile tego jeszcze zalega pod naszymi stopami ;-)? Póki leży i nie wybucha jest OK :-)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej rozbawiły komentarze ludzi, którzy pisali, żeby tą bombę podrzucić do Warszawy na ulicę Wiejską :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy tu jest co do śmiechu mogło być tragicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło a życie na osiedlu toczy się leniwie dalej

    OdpowiedzUsuń