sobota, 9 marca 2013

Mój blog o Dąbrowie

Witam
moje miasto Dąbrowa Górnicza interesowało mnie od zawsze. Praktycznie codziennie odkrywam je na nowo, codziennie dzieją się w nim rzeczy które mają wpływ na życie mieszkańców. Burzliwa historia związana z przemysłem i górnictwem, zaskakująca i unikalna przyroda jak też budząca się w lokalnej społeczności tożsamość - to wszystko tworzy niepowtarzalność tego miasta. Nie chce być też  obojętny  na problemy jakie dotykają mieszkańców, uważam że należy o nich czasem głośno mówić   i przedstawiać  propozycje swoich rozwiązań.
Mam nadzieję, że blog będzie dla Was ciekawy i inspirujący a mnie uda się dołożyć choć malutką cegiełkę do kolorytu jakie Dąbrowa i jego mieszkańcy niezaprzeczalnie posiadają.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Jako były mieszkaniec Dąbrowy Górniczej czytam wpisy ukazujące Dąbrowe w niecodziennym niekomercyjnym świetle z dużym zaciekawieniem. Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miłego czytania kolejnych postów ;-)

      Usuń
    2. Ja niestety już nie mieszkam w Dąbrowie (od 10 lat). Bardzo tęsknie za tym moim miastem i dlatego bardzo dziękuję za takie blogi jak ten:) Będę czytał wpisy z ogromnym zaciekawieniem. Pozdrawiam

      Usuń